Kucharek – najlepszy do polskich dań. Ruszyła kampania outdoorowa i prasowa.

  • kucharek-billboard-rgb — kopia (2)
  • Kucharek, Prasa, PR

„Kucharek – najlepszy do polskich dań” to nowe hasło jednej z naszych kluczowych marek, a zarazem najpopularniejszej przyprawy uniwersalnej w Polsce. W nowej kampanii Kucharek zachęca do gotowania ulubionych potraw kuchni polskiej.

Na ulicach największych miast, m.in. Warszawy, Krakowa, Wrocławia czy Gdańska, jak i w mniejszych miastach pojawiły się billboardy z apetycznym daniem, które nawiązuje do tradycyjnej kuchni polskiej.

Billboardy pojawiają się w czterech odsłonach z różnymi daniami, takimi jak: kotlety mielone z buraczkami, rolady śląskie, pierogi czy żurek, jednak zawsze najważniejsza jest Przyprawa do potraw Kucharek. Bo to właśnie Kucharek jest najlepszy do polskich dań.

Równolegle prowadzona jest kampania w prasie konsumenckiej pod tym samym tytułem, gdzie dodatkowo prezentowane są sekrety idealnego smaku tradycyjnych dań.

Reklamy ukażą się m.in w takich tytułach jak: Show, Viva, Gala, Flesz, Party, Na żywo, Olivia, Glamour, Uroda Życia, Pani Domu, Świat Kobiety, Dobre Rady, Przyjaciółka, Takie jest życie, Chwila dla Ciebie, Rewia, Twoje Imperium.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności.
Zapoznaj się z informacjami od administratora.