Nasz press serwis

TVN o dwa tygodnie przyspiesza start wiosennej ramówki W poniedziałek, 15 lutego

TVN rozpocznie emisję premierowych pozycji z wiosennej ramówki. W ofercie stacji znajdują się m.in. seriale „Tajemnica zawodowa”, „Lab”, „Chyłka - Rewizja” oraz nowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego” czy „Kuchennych rewolucji”.

CAŁY ARTYKUŁ

Strategie rekomendacji dla e-commerce

Ktokolwiek pracował w sprzedaży bezpośredniej, najlepiej twarzą w twarz z klientem, ten wie, jaką siłę ma dobra rekomendacja.

CAŁY ARTYKUŁ

„Kevin sam w domu”, „Sami swoi” i „Kogel mogel 2” filmowymi hitami 2020 roku (top 20)

W zeszłym roku spośród pokazanych w telewizji filmów największą widownię zgromadziły kultowe produkcje „Kevin sam w domu”, „Sami swoi”, „Kogel mogel 2” oraz „Seksmisja”. Sześć najwyżej sklasyfikowanych produkcji pokazał Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

CAŁY ARTYKUŁ

Netflix ma już ponad 200 mln subskrybentów. Hitami „The Crown” i „Gambit królowej”

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.

CAŁY ARTYKUŁ

W grudniu taniej w sklepach. Najniższe ceny w Auchan, najdrożej w internecie

W grudniu 2020 roku za średnie zakupy w Auchan trzeba było zapłacić 204,02 zł, podczas gdy w Selgrosie 233,97 zł. Średni koszyk staniał o 4,3 proc. do poziomu do 306,08 zł - wynika z raportu ASM Sales Force Agency.

CAŁY ARTYKUŁ

Z powodu pandemii koronawirusa co trzeci Polak częściej robi e-zakupy

Z powodu pandemii co trzeci Polak częściej robi zakupy przez internet - wynika z badania na potrzeby raportu “Polaków portfel własny - zakupy w dobie pandemii”. Wśród e-klientów najwięcej jest osób przed trzydziestką, ale też częściej kupują on-line seniorzy.

CAŁY ARTYKUŁ

Informacja o podatku cukrowym błyskawiczne się rozniosła

W niespełna dwa tygodnie od wprowadzenia podatku cukrowego informacja na ten temat dotarła do 96 proc. Polaków - wynika z raportu agencji badawczo-analitycznej Zymetria. Skala podwyżek napojów od nowego roku bardzo zaskoczyła społeczeństwo.

CAŁY ARTYKUŁ

 

REKLAMA

Prymat ma nowy program w TVN  - "Kolekcja smaków"

Marka przypraw Prymat jest sponsorem nowego programu kulinarnego w TVN, w którym korzysta także z lokowania swoich programów. Gospodarzem "Kolekcji smaków" jest Michel Moran.

CAŁY ARTYKUŁ

K2 autorem kampanii Pepsi na 35 rynkach (wideo)

Pod hasłem „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi" ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa napoju Pepsi (PepsiCo). Przygotowała ją agencja K2.

CAŁY ARTYKUŁ

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk promują "Bilet do przyszłości" w reklamie Columbus

Satyryk Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znany z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości". W ramach akcji klienci firmy energetycznej otrzymują kartę rabatową.

CAŁY ARTYKUŁ

Strój do wideokonferencji w reklamie dań Szamamm w Żabce (wideo)

W nowej reklamie sklepów Żabka promowane są dania gotowe Szamamm. Za obsługę reklamową Żabki odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Spark Foundry.

CAŁY ARTYKUŁ

"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN

TVN Media w ofercie reklamowej na luty najwyżej wyceniło reklamy przy niedzielnej emisji "Faktów" oraz przy pokazywanym w dni powszednie tuż po serwisie informacyjnym programie "Uwaga! Koronawirus".

CAŁY ARTYKUŁ

Warner Bros. pokazał nowe logo

Studio filmowe Warner Bros. oficjalnie zaprezentowało nowe logo. Stało się to podczas premiery filmu "Locked Down". Za stworzenie znaku odpowiada firma Pentagram.

CAŁY ARTYKUŁ

 

Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności.
Zapoznaj się z informacjami od administratora.
Zarządzaj plikami cookies