TVN o dwa tygodnie przyspiesza start wiosennej ramówki W poniedziałek, 15 lutego
TVN rozpocznie emisję premierowych pozycji z wiosennej ramówki. W ofercie stacji znajdują się m.in. seriale „Tajemnica zawodowa”, „Lab”, „Chyłka - Rewizja” oraz nowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego” czy „Kuchennych rewolucji”.
Strategie rekomendacji dla e-commerce
Ktokolwiek pracował w sprzedaży bezpośredniej, najlepiej twarzą w twarz z klientem, ten wie, jaką siłę ma dobra rekomendacja.
„Kevin sam w domu”, „Sami swoi” i „Kogel mogel 2” filmowymi hitami 2020 roku (top 20)
W zeszłym roku spośród pokazanych w telewizji filmów największą widownię zgromadziły kultowe produkcje „Kevin sam w domu”, „Sami swoi”, „Kogel mogel 2” oraz „Seksmisja”. Sześć najwyżej sklasyfikowanych produkcji pokazał Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Netflix ma już ponad 200 mln subskrybentów. Hitami „The Crown” i „Gambit królowej”
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.
W grudniu taniej w sklepach. Najniższe ceny w Auchan, najdrożej w internecie
W grudniu 2020 roku za średnie zakupy w Auchan trzeba było zapłacić 204,02 zł, podczas gdy w Selgrosie 233,97 zł. Średni koszyk staniał o 4,3 proc. do poziomu do 306,08 zł - wynika z raportu ASM Sales Force Agency.
Z powodu pandemii koronawirusa co trzeci Polak częściej robi e-zakupy
Z powodu pandemii co trzeci Polak częściej robi zakupy przez internet - wynika z badania na potrzeby raportu “Polaków portfel własny - zakupy w dobie pandemii”. Wśród e-klientów najwięcej jest osób przed trzydziestką, ale też częściej kupują on-line seniorzy.
Informacja o podatku cukrowym błyskawiczne się rozniosła
W niespełna dwa tygodnie od wprowadzenia podatku cukrowego informacja na ten temat dotarła do 96 proc. Polaków - wynika z raportu agencji badawczo-analitycznej Zymetria. Skala podwyżek napojów od nowego roku bardzo zaskoczyła społeczeństwo.
REKLAMA
Prymat ma nowy program w TVN - "Kolekcja smaków"
Marka przypraw Prymat jest sponsorem nowego programu kulinarnego w TVN, w którym korzysta także z lokowania swoich programów. Gospodarzem "Kolekcji smaków" jest Michel Moran.
K2 autorem kampanii Pepsi na 35 rynkach (wideo)
Pod hasłem „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi" ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa napoju Pepsi (PepsiCo). Przygotowała ją agencja K2.
Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk promują "Bilet do przyszłości" w reklamie Columbus
Satyryk Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znany z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości". W ramach akcji klienci firmy energetycznej otrzymują kartę rabatową.
Strój do wideokonferencji w reklamie dań Szamamm w Żabce (wideo)
W nowej reklamie sklepów Żabka promowane są dania gotowe Szamamm. Za obsługę reklamową Żabki odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Spark Foundry.
"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
TVN Media w ofercie reklamowej na luty najwyżej wyceniło reklamy przy niedzielnej emisji "Faktów" oraz przy pokazywanym w dni powszednie tuż po serwisie informacyjnym programie "Uwaga! Koronawirus".
Warner Bros. pokazał nowe logo
Studio filmowe Warner Bros. oficjalnie zaprezentowało nowe logo. Stało się to podczas premiery filmu "Locked Down". Za stworzenie znaku odpowiada firma Pentagram.