Co nowego w Grupie Prymat: nasza loteria i inne wiosenne aktywności

Stan epidemii w zaledwie kilka dni zmienił nasze życie o 180 stopni. Jednak ważne jest, aby w obecnej sytuacji dbać o realizację planów. Dlatego też zaplanowane przez nas aktywności marketingowe są realizowane zgodnie z założeniami, a nasze marki otrzymują wsparcie także w czasie epidemii.

Przypominamy, że działania marketingowe planowane są na wiele miesięcy przed ich wdrożeniem, dlatego też z dużym wyprzedzeniem zaplanowaliśmy szerokie wsparcie w okresie wiosennym. Zarówno czas przygotowań wielkanocnych, jak i nadchodzący sezon grillowy to dla kategorii przypraw ważne miesiące pod kątem sprzedaży. W związku z tym podejmujemy liczne i szeroko zakrojone aktywności - nie tylko standardowe, ale też zupełnie nowe,  aby w tych nowych okolicznościach nadal efektywnie się komunikować. W naszych planach jest wsparcie w telewizji, prasie oraz internecie. Nie zabranie też nowości produktowych, które pozwalają docierać do coraz to nowych konsumentów. Miejmy nadzieję, że wraz z powrotem do normalności, nasi konsumeci będą mogli spokojnie  zapoznać się z nimi.

Wszystkie działania realizowane są zgodnie z przyjętą strategią, ponieważ wsparcie sprzedaży nadal jest niezmiennie ważne i potrzebne. Zwieńczeniem tych aktywności jest loteria pieniężna marki Prymat, która nawiązuje do hasła: „Prymat… i chcesz więcej”, czyli więcej smaków, aromatów i kulinarnych pomysłów - oczywiście dzięki naszym przyprawom. Mamy nadzieję, że pomimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, przekaz marki Prymat trafi do konsumentów.

 

Wsparcie marketingowe - loteria marki Prymat

Wiosną nadal będzie kontynuowana komunikacja w telewizji - billboardy sponsorskie będą towarzyszyć kolejnym odcinkom „Doradcy Smaku” oraz „Kuchennym rewolucjom”, gdzie oczywiście pojawią się przyprawy marki Prymat.

Niemniej kluczową akcją tej wiosny i lata będzie loteria pieniężna, w której pula nagród wynosi 250 tys. zł.

Ogólnopolska loteria konsumencka pod hasłem „Prymat ... i chcesz więcej” ruszy 1 maja i będzie trwać do końca września. W tym czasie co miesiąc będzie można wygrać nagrodę główną o wartości 12 tysięcy złotych. W loterii przewidziane są także liczne dodatkowe nagrody pieniężne:

600 x 100 zł

400 x 200 zł

100 x 500 zł

Przygotowaliśmy specjalne wersje opakowań najpopularniejszych przypraw i musztard, na których pojawia się informacja o promocji. Wszystko po to, aby nasz konsument nie przeoczył okazji na wygraną z Prymatem. Loteria będzie też reklamowana w prasie handlowej, aby osoby kierujące sklepami miały okazję dowiedzieć się o planach i zamówić więcej przypraw Prymat.

W promocji biorą udział wszystkie produkty marki Prymat, zarówno oznakowane informacją o loterii, jak i wszystkie pozostałe. Mechanizm loterii jest bardzo prosty:

 

Musztardy alkoholowe - nowości w naszej ofercie

Musztardy Prymat są coraz chętniej wybierane na polskim rynku. Dlatego też uważnie obserwujemy trendy, jak i potrzeby konsumentów, ponieważ konkurencja jest bardzo duża, a konsumenci - coraz bardziej wymagający.

Dbamy nie tylko o wysoką jakość naszych musztard, szeroką dostępność na sklepowych półkach, wsparcie marketingowe, ale też o stały rozwój naszej oferty. Obok ulubionych wariatów smakowych, jakimi są sarepska, delikatesowa, rosyjska i czeska, informowaliśmy ostatnio o musztardach warzywnych - jalapeno, czosnkowej i pomidorowej. Teraz czas na kolejne nowości.

Dla miłośników musztard przygotowaliśmy zupełnie nowe, wyszukane, oryginalne smaki. To trzy musztardy alkoholowe, które powstały na bazie dodatków takich jak: śliwowica, piwo i miód oraz whisky. Warto dodać, że te jak i wszystkie inne nasze musztardy nie zawierają konserwantów! Jesteśmy przekonani, że każda z nich z nich na pewno znajdzie swojego amatora.

Musztarda z whisky 

Wyrazista i pikantna w smaku, dzięki dodatkowi czarnej gorczycy. Dodatek whisky nadaje jej aromatu i słodyczy.

Zastosowanie: do grillowania, glazurowania oraz jako marynata do czerwonych mięs, kaczki i łososia.

Musztarda z piwem i miodem

Ma wyczuwalny łagodny smak piwa i słodkiego miodu.

Zastosowanie: do sosów sałatkowych czy sosów do tart, także do deski serów i potraw z kurczakiem.

Musztarda ze śliwowicą

Połączenie klasycznej delikatnej musztardy z polską śliwowicą.

Zastosowanie: do serów, jako dodatek do schabu ze śliwkami, domowego pasztetu i sosów śliwkowych.

Dostępne od kwietnia 2020 r.

E-book „zostań i #gotujwdomu”

E-book „zostań i #gotujwdomu” jest inspirowany zarówno potrzebą chwili, jak i zawartością koszyków Polaków na trudne czasy. Zebraliśmy najlepsze i najbardziej praktyczne przepisy w jednym miejscu.

Można tu znaleźć pomysły na dania z kaszy, ryżu, makaronu, ale też sprawdzone przepisy na potrawy mączne. Oczywiście nie zabrakło przepisów dla dzieci, którym zapewnić trzeba inne rozrywki niż plac zabaw i bajki.

Mamy nadzieję, że zestaw przepisów, wybranych specjalnie z myślą o gotowaniu w domu, będzie kulinarną pomocą i inspiracją na proste i szybkie potrawy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym e-bookiem, który można pobrać, klikając na obrazek:

Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności.
Zapoznaj się z informacjami od administratora.
Zarządzaj plikami cookies