Co nowego w Grupie Prymat – silne wsparcie marki Prymat w telewizji

„Doradca Smaku” i „Kuchenne rewolucje” oraz kontynuacja kampanii reklamowej

Nowa ramówka telewizyjna rusza już 2 marca, a wraz z nią nasze dwa programy o kulinarnym charakterze – „Doradca Smaku” oraz „Kuchenne rewolucje”. Równolegle kontynuowana będzie kampania reklamowa w TVP, TVN i POLSAT oraz w stacjach tematycznych. Pojawią się też reklamy prasowe.

 

„Doradca Smaku” -  12. sezon programu w nowej odsłonie

„Doradca Smaku” rusza 2 marca w stacji TVN jak zawsze po programie „Uwaga” i przed serialem „Na Wspólnej”. To doskonały czas antenowy, kiedy przed telewizorami zasiada ogromna widownia.

W tym sezonie w programie pojawi się nowa czołówka, zaprezenetujemy też kuchnię w nowej odsłonie. Pomysły na przepisy będą inspirowane modnymi potrawami, czyli tym, co nowe, interesujące i czego próbujemy lub chcielibyśmy spróbować.

Robert Sowa zaprezentuje dania z kuchni wege,  fit,  potrawy z wykorzystaniem superfoods oraz inspirowane popularnym jedzeniem street food. Pojawi się także równie modna i doceniania kuchnia domowa.

Zapraszamy do oglądania programu „Doradca Smaku” i mamy nadzieję, że prezentowane potrawy okażą się ciekawą kulinarną inspiracją.

Emisja - od poniedziałku do czwartku - 20:10, TVN

„Kuchenne rewolucje” -  to już 21. edycja, 10 lat na ekranach TV!

Tego programu nie trzeba nikomu rekomendować. To już 21. edycja, a pierwszy odcinek miał premierę  6 marca 2010 roku

Dziś „Kuchenne rewolucje” są niezmiennie jedną z ulubionych pozycji programowych Polaków, a każdy kolejny sezon cieszy się świetnymi wynikami oglądalności. Dlatego też Prymat nadal będzie wspierać metamorfozy kulinarne polskich restauracji.

Emisja - czwartek - 21:30, TVN

Kampania reklamowa - Prymat... i chcesz więcej

W marcu będzie kontynuowana  także regularna kampania reklamowa pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej”. Reklamy marki Prymat będzie można zobaczyć w stacjach TVP, TVN i POLSAT,  a także w stacjach tematycznych Grupy  TVN i POLSAT.

Zobacz spot reklamowy:

Reklamy prasowe marki Prymat

Od 16 marca rusza kampania reklamowa w prasie kobiecej wspierająca markę Prymat przed Świętami Wielkanocnymi.

Nasze reklamy nawiązujące do kampanii „Prymat... i chcesz więcej" będzie można  zobaczyć w najpopularniejszych tytułach, m.in. takich jak: „Pani Domu", „Naj", „Tele Tydzień",  „Party”, „Flesz", „Dobre Rady”,  „Viva”, „Przyjaciółka”, „Show”, „Olivia”, „Poradnik Domowy” czy „Świat Kobiety”.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności.
Zapoznaj się z informacjami od administratora.
Zarządzaj plikami cookies