„Doradca Smaku” i „Kuchenne rewolucje” oraz kontynuacja kampanii reklamowej
Nowa ramówka telewizyjna rusza już 2 marca, a wraz z nią nasze dwa programy o kulinarnym charakterze – „Doradca Smaku” oraz „Kuchenne rewolucje”. Równolegle kontynuowana będzie kampania reklamowa w TVP, TVN i POLSAT oraz w stacjach tematycznych. Pojawią się też reklamy prasowe.
„Doradca Smaku” - 12. sezon programu w nowej odsłonie
„Doradca Smaku” rusza 2 marca w stacji TVN jak zawsze po programie „Uwaga” i przed serialem „Na Wspólnej”. To doskonały czas antenowy, kiedy przed telewizorami zasiada ogromna widownia.
W tym sezonie w programie pojawi się nowa czołówka, zaprezenetujemy też kuchnię w nowej odsłonie. Pomysły na przepisy będą inspirowane modnymi potrawami, czyli tym, co nowe, interesujące i czego próbujemy lub chcielibyśmy spróbować.
Robert Sowa zaprezentuje dania z kuchni wege, fit, potrawy z wykorzystaniem superfoods oraz inspirowane popularnym jedzeniem street food. Pojawi się także równie modna i doceniania kuchnia domowa.
Zapraszamy do oglądania programu „Doradca Smaku” i mamy nadzieję, że prezentowane potrawy okażą się ciekawą kulinarną inspiracją.
Emisja - od poniedziałku do czwartku - 20:10, TVN
„Kuchenne rewolucje” - to już 21. edycja, 10 lat na ekranach TV!
Tego programu nie trzeba nikomu rekomendować. To już 21. edycja, a pierwszy odcinek miał premierę 6 marca 2010 roku
Dziś „Kuchenne rewolucje” są niezmiennie jedną z ulubionych pozycji programowych Polaków, a każdy kolejny sezon cieszy się świetnymi wynikami oglądalności. Dlatego też Prymat nadal będzie wspierać metamorfozy kulinarne polskich restauracji.
Emisja - czwartek - 21:30, TVN
Kampania reklamowa - Prymat... i chcesz więcej
W marcu będzie kontynuowana także regularna kampania reklamowa pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej”. Reklamy marki Prymat będzie można zobaczyć w stacjach TVP, TVN i POLSAT, a także w stacjach tematycznych Grupy TVN i POLSAT.
Zobacz spot reklamowy:
Reklamy prasowe marki Prymat
Od 16 marca rusza kampania reklamowa w prasie kobiecej wspierająca markę Prymat przed Świętami Wielkanocnymi.
Nasze reklamy nawiązujące do kampanii „Prymat... i chcesz więcej" będzie można zobaczyć w najpopularniejszych tytułach, m.in. takich jak: „Pani Domu", „Naj", „Tele Tydzień", „Party”, „Flesz", „Dobre Rady”, „Viva”, „Przyjaciółka”, „Show”, „Olivia”, „Poradnik Domowy” czy „Świat Kobiety”.