Co nowego w Grupie Prymat: Asta zmienia się na Nadir, nowe musztardy

Ekonomiczna marka Asta zmienia nazwę na Nadir

Mamy przyjemność poinformować, że ekonomiczna marka przypraw jednorodnych i mieszanek, kostek rosołowych oraz przyprawy uniwersalnej Asta zmienia się na Nadir.  Zmianie towarzyszy też nowa identyfikacja wizualna.  

Zmiana wiąże się z wycofaniem z rynku marki Asta na rzecz marki Nadir, która do tej pory była obecna w Czechach, co w naturalny sposób pozwoli podnieść skuteczność naszych działań.

Marka Nadir to przyprawy jednorodne takie jak pieprz czarny mielony, papryka słodka czy majeranek. Ofertę marki Nadir uzupełniają ulubione mieszanki przypraw takie jak przyprawa do kurczaka czy przyprawa do ryb, a także popularne smaki kostek rosołowych oraz przyprawa uniwersalna.

Nowe opakowania zostały zaprojektowane zgodnie ze współczesnymi trendami, dzięki czemu marka Nadir ma szansę być atrakcyjną ofertą na rynku przypraw ekonomicznych.

Produkty pod nową marką Nadir trafią do obrotu na przełomie lutego i marca.

 

 

Musztardy Prymat - 3 nowe warianty

W kategorii musztard pojawiły się nowości, które stanowią uzupełnienie i urozmaicenie dotychczasowej oferty. Razem z nowościami oferujemy aż 13 wariantów smakowych.

MUSZTARDA JALAPENO 180 g

To najostrzejsza musztarda w naszej ofercie. Dodatek niezwykle ostrej papryczko jalapenio gwarantuje wysoki i pożądany przez wielu konsumentów najwyższy poziom ostrości.

 

 

MUSZTARDA POMIDOROWA 185 g

Musztarda z dodatkiem pomidorów to ciekawe połączenie klasycznego smaku łagodnej musztardy z dodatkiem słodkim pomidorów. Dodatkowym walorem jest apetyczna barwa musztardy pomidorowej.

 

 

MUSZTARDA CZOSNKOWA 185 g

Czosnek to niezwykle popularny smak wielu kuchni świata, w tym także kuchni polskiej. Dlatego też musztarda czosnkowa to naturalne uzupełnienie oferty musztard w tej kategorii.

 

 

Najlepszy Produkt 2020 – Wybór Konsumentów

 

Złoty Medal! w kategorii Przyprawy i marynaty zdobyła nasza nowość - Papryka węgierska słodka mielona Prymat w badaniu zleconym przez magazyn branżowy "Wadomości Handlowe".

Przedmiotem ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT – Wybór Konsumentów®” było aż 307 NOWOŚCI - spożywczych, chemicznych i kosmetycznych, wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2018 a 1 września 2019 roku w ramach 58 kategorii FMCG.

Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty FMCG zasługują na miano najlepszych.

Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez niezależny i uznany instytu badawczy  GfK Polonia.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności.
Zapoznaj się z informacjami od administratora.
Zarządzaj plikami cookies