Co nowego w firmie Prymat – 25 lat Kucharka i nowości, kampanie Prymat

Kucharek obchodzi jubileusz 25-lecia

Rok 1995 przyniósł wiele zmian i nowości. Prezydentem został Aleksander Kwaśniewski, polską gospodarkę ustabilizowała denominacja złotego, „Forrest Gump” zdobył 6 Oscarów, a radiowym hitem była piosenka „Jestem kobietą” Edyty Górniak. Pod koniec 1995 roku na polskim rynku spożywczym pojawiła się też zupełnie nowa marka - Kucharek.

Mija 25 lat od kiedy Przyprawa do potraw Kucharek zadebiutowała na polskim rynku. Niemal od razu zdobyła serca Polaków, trafiając doskonale w ich potrzeby. Nasza przyprawa okazała się fenomenem, który trwa do dziś.

Polska kuchnia potrzebowała swojej własnej przyprawy uniwersalnej, która podbije smak domowego rosołu, śląskiego żurku czy świątecznej pieczeni… Kulinarnych zastosowań tej przyprawy nie ma końca i pomimo wielu zmian na przestrzeni ostatnich 25 lat, w tym kulinarnych, Kucharek to niezmiennie marka numer 1 na rynku przypraw uniwersalnych w Polsce.

Aby uczcić 25-lecie marki Kucharek, zaplanowano zarówno nowości produktowe, jak i liczne działania konsumenckie.

Kucharek w zupełnie nowych opakowaniach

Już w październiku Przyprawa do potraw Kucharek, zarówno wariant klasyczny, jak i Smak Natury, pojawi się w dwóch zupełnie nowych opakowaniach funkcjonalnych.

WIĘKSZA GRAMATURA

Większa gramatura przyprawy  to atut szczególnie ważny dla konsumentów chętnie sięgających po przyprawę uniwersalną.

WYGODNE OPAKOWANIE

Poręczne opakowanie nie tylko ułatwia przechowywanie, ale także  samo dozowanie produktu. Specjalna nakrętka daje możliwość sypania przez sitko lub przez większy otwór, np. na łyżeczkę.

Prymat liderem - kampania w mediach branżowych

Ruszyła kampania informacyjna w mediach branżowych. Przypominamy, która marka gwarantuje najlepszą rotację produktów na sklepowej półce. Informujemy też, że aż 8 na 10 najlepiej sprzedających się produktów w kategorii przypraw należy do marki Prymat.

Jesteśmy obecni z powyższą komunikacją w takich tytułach prasowych jak "Wiadomości Handlowe", "Hurt i Detal", "Handel", a także w mediach internetowych: portalspozywczy.pl i wiadomoscihandlowe.pl.

 

Kampania musztard Prymat w internecie

Musztardy Prymat cieszą się coraz większym uznaniem konsumentów!  Według danych firmy badawczej CRM w lipcu 2020 musztardy marki Prymat odnotowały 10,5% udziałów rynkowych wartościowo i regularnie rosną, co stanowi dobry wynik zważywszy na stosunkowo krótki czas obecności na rynku.

Takie uznanie zobowiązuje, dlatego rozpoczęliśmy kampanię reklamową musztard, w której promujemy nasze unikalne smakowo musztardy - francuską, z whisky i jalapeño.

Lekki i zabawny styl doskonale wpisuje się w komunikację on-line. Reklamy pojawiają się na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz na Doradcy Smaku. Będą one kierowały do specjalnie przygotowanej sekcji kulinarnej na www.DoradcaSmaku.pl.

Chcemy pokazać, że musztarda dodaje smaku nie tylko wędlinom czy potrawom mięsnym, ale również sosom, sałatkom, różnego rodzaju dipom a nawet śniadaniowym muffinkom.

Tapety na pulpit - październik

Zapraszamy do pobrania nowej tapety z praktycznym kalendarzem. Pliki w odpowiednich rozdzielczościach można znaleźć pod linkiem

- TAPETA DO POBRANIA.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności.
Zapoznaj się z informacjami od administratora.
Zarządzaj plikami cookies