Na rynek wchodzą właśnie zupełnie nowe opakowania przypraw Prymat, które obejmują zarówno przyprawy jednorodne, jak i mieszanki przyprawowe. Saszetki pozostają niezmiennie w bordowym tonie, jednak zyskują zupełnie nową prezentację graficzną – pełną smaku i nowoczesną, a do tego zgodną z aktualnymi trendami. Celem zmiany jest odświeżenie wizerunku oraz wzmocnienie hasła marki – „Prymat… więcej smaku”.
Marka Prymat dba, aby jakość przypraw miała odzwierciedlenie w opakowaniach, które są zapowiedzią zawartości. Opakowanie produktu jest zawsze na pierwszej linii komunikacji z klientem, dlatego saszetki marki Prymat mają za zadanie przyciągać, zachęcać, a finalnie – pomagać w sprzedaży.
Prymat na nowo i apetycznie
Pierwsze zmiany widoczne są przede wszystkim na froncie opakowania. Nazwy przypraw są większe i bardziej czytelne, dzięki czemu łatwiej można znaleźć potrzebne produkty na półce. Front saszetki został wypełniony apetycznymi zdjęciami składników oraz potraw. W projekcie zachowano to, co najważniejsze dla marki Prymat, czyli charakterystyczne bordowe elementy graficzne. Projekt odwołuje się do naturalności, a zdjęcia składników i dań obrazują obfitość.
Więcej smaku, więcej porad
Do tej pory z tyłu opakowań przypraw jednorodnych oraz mieszanek Prymat można było znaleźć przepisy kulinarne. Nowe opakowania zawierają „karteczkę z notesu” – taką, jaką czasami przyczepiamy na lodówce, żeby o czymś pamiętać lub zostawić instrukcje bliskim. Zwięzła notatka podpowiada, co warto wiedzieć o danej przyprawie, do czego pasuje i jakie może mieć nietypowe zastosowanie. Dzięki temu Konsumenci otrzymują gotową poradę, jak dobierać zioła i mieszanki, aby kulinarny efekt był zawsze jak najlepszy. W ten sposób przyprawy marki Prymat nie tylko dodają smaku potrawom, ale również inspirują kulinarnie.
Nowe opakowania przypraw Prymat stopniowo zastępują obecne i coraz częściej są widoczne na sklepowych pólkach. Proces zmiany opakowań na rynku będzie trwać do końca roku.