Już z początkiem października produkty marki Prymat będzie można odnaleźć na sklepowych półkach w zupełnie nowych opakowaniach. Mamy do czynienia z momentem bardzo istotnym w historii firmy, gdyż ostatnia tego rodzaju zmiana odbyła się blisko 10 lat temu!
Nowe opakowania zaprojektowane są zgodnie z obowiązującym trendem, przez co stały się bardziej nowoczesne i eleganckie, a także, co istotne – lepiej wyróżniają się na sklepowych półkach. Zmienił się zarówno front jak i tył opakowań.
Pojawiła się czerń, która symbolizuje mocny charakter marki stale rozwijającej się i dążącej do oferowania coraz lepszej jakości produktów. Zdjęcia potraw umieszczone na przodach prezentują apetycznie wyglądające dania, które można przyrządzić przy użyciu wybranej przyprawy. Na odwrotach znajdują się inspirujące, a jednocześnie proste do wykonania przepisy. Urozmaiceniem w stosunku do poprzedniej wersji są także porady „Warto wiedzieć”, które edukują konsumenta na temat danej przyprawy, a także służą jako praktyczna wskazówka podczas gotowania.
Z dumą prezentujemy opakowania w nowej odsłonie. Jesteśmy przekonani, że również Państwu przypadną do gustu.