Marka Prymat z Michelem Moranem – smak, którego szukasz

Przyprawy Prymat to gwarancja smaku i jakości, a także konsekwentnie budowana silna pozycja na rynku FMCG. Marka Prymat jest ceniona przez konsumentów, szeroko rozpoznawalna, a bogaty wybór przypraw, musztard i dodatków wspiera pasję do gotowania oraz kulinarnych eksperymentów. Istotnym wyróżnikiem marki jest stała i aktywna komunikacja z konsumentami, natomiast nowością jest rozwinięcie współpracy z Michelem Moranem, który został ambasadorem marki Prymat. Oznacza to szereg różnorodnych aktywności – m.in. w szeroko pojętym obszarze mediów.

 

Marka Prymat z nowymi billboardami sponsorskimi

Marka Prymat rozpoczęła właśnie emisję nowych billboardów sponsorskich w telewizji. Na początek powstały trzy wersje, w których Michel Moran gotuje, używając najczęściej kupowanych przypraw marki Prymat, czyli pieprzu czarnego mielonego, papryki słodkiej oraz majeranku. Pokazuje tym samym, że to dzięki nim powstają dobrze doprawione, pełne smaku i aromatu dania.

Sponsoring telewizyjny z wykorzystaniem nowych kreacji emitowany jest od 15 kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

 

Michel Moran – XX SEZON PROGRAMU „DORADCA SMAKU”

Równocześnie trwa emisja XX edycji programu „Doradca Smaku”, który jest rozwinięciem internetowego serwisu kulinarnego o tej samej nazwie. Prowadzącym jest doświadczony szef kuchni, Michel Moran, którego widzowie cenią za humor i otwartość. Jak mówi Marta Klęka-Nowa, PR Manager spółki Prymat: „Doradca Smaku” to nasz flagowy program, który ma swoją emisję w prime time’ie - tuż przed serialem „Na Wspólnej”. Do tego tak popularna tematyka jak gotowanie, różnorodność przepisów i krótka forma zbudowały szerokie dotarcie do Konsumentów. To doskonała okazja do promowania produktów marki Prymat i Smak, a wszystkie odcinki programu można obejrzeć także w serwisie DoradcaSmaku.pl.

 

Silne wsparcie marki Prymat w digitalu

Współpraca marki Prymat z Michelem Moranem to także szereg aktywności prowadzonych w internecie oraz w social mediach. Przykładem działań mogą być materiały poradnikowe, które powstały w oparciu o pasję do gotowania i wiedzę Michela Morana, takie jak cykl krótkich filmików ABC przyprawiania. Działania digitalowe obejmują kluczowe obszary internetu, a reklamy kierują m.in. bezpośrednio do specjalnej sekcji kulinarnej na DoradcaSmaku.pl - Najlepsze przepisy Michela Morana.

 

Marka Prymat – Doradca Smaku, na którego zawsze można liczyć

Wysokiej jakości produkty, które trafiają w potrzeby i trendy, a także konsekwentna komunikacja oparta na szeroko pojętym doradztwie kulinarnym budują zaufanie konsumentów do marki Prymat.  Dziś przyprawy, musztardy i dodatki kulinarne Prymat są w czołówce najczęściej wybieranych produktów w swoich kategoriach, a marka Prymat zajmuje od lat wysoką pozycję w rankingach popularności.

 

 

Przetwarzamy Twoje dane osobowe i stosujemy cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Prywatności.
Zapoznaj się z informacjami od administratora.
Zarządzaj plikami cookies