Marka Prymat rusza z zupełnie nową kampanią pod hasłem „Prymat… i chcesz więcej” - więcej smaku i więcej aromatu, więcej radości z gotowania i więcej pasji. Bo z przyprawami Prymat każda chwila nabiera smaku!
W swojej nowej kampanii reklamowej Prymat stawia nie tylko na smak, ale też emocje. Przyprawianie, gotowanie i jedzenie to niezwykle ważne aspekty codziennego życia. Gotowanie już dawno temu przestało być kojarzone z rutyną czy obowiązkiem, a stało się przyjemnością, czynnością wykonywaną z pasją, wyobraźnią i emocjami. Nie boimy się celebrować życia w kuchni, przy stole z rodziną czy przyjaciółmi! Jedzenie to coś więcej niż tylko podstawowa potrzeba – to energia i pozytywne emocje, niezależnie od tego, czy przyrządzamy owsiankę z cynamonem, czy eksperymentujemy z wędzoną papryką w gulaszu.
Gotowanie to radość i okazja do pobycia razem, do rodzinnego leniwego śniadania albo wspólnych rozmów przy kolacji. To eksperymenty, które kończą się czasem twórczym bałaganem, a czasem daniem godnym mistrza! To sposób na smutki i radości, świętowanie okazji tych dużych i tych małych. To szybka przekąska albo wykwintna kolacja z pięciu dań. To zapach świąt, które zapamiętuje się do końca życia i pierwsze podboje we własnej kuchni. Ważne, aby cieszyć się gotowaniem, smakiem, aromatami, kuchnią polską i kuchniami świata, kuchnią mamy i inspiracjami z internetu.
A z Prymatem zawsze chcesz więcej:
- Więcej smaku i więcej aromatu.
- Więcej radości z gotowania i więcej pasji.
- Więcej rodzinnych poranków i więcej wspólnych kolacji.
- Więcej eksperymentów i więcej sprawdzonych przepisów.
- Więcej bliskości i więcej wspólnych chwil.
- Po prostu więcej tego co najważniejsze!
- Bo z przyprawami Prymat każda chwila nabiera smaku!
- Prymat… i chcesz więcej!
Kampania w mediach:
Kampania marketingowa została zaplanowana bardzo szeroko tak, aby dotrzeć do jak największej liczby miłośników gotowania i przyprawiania. 1 lipca 2019 rusza emisja reklamy telewizyjnej, która będzie widoczna w największych stacjach TV. Równolegle emitowane będą billboardy sponsorskie. Kampanie będzie również wsparta reklamą outdoorową, radiową, działaniami digital marketingu oraz działaniami w punktach sprzedaży. Prymat z nową kompanią jest także w tym czasie obecny na licznych imprezach plenerowych w całej Polsce.