Smaczne obiady w kilka minut i siedem kulinarnych inspiracji do wyboru na siedem dni tygodnia? Oto nowa linia fixów marki Kucharek – eksperta od domowej kuchni. Spaghetti po bolońsku, kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym czy gulasz węgierski to tylko część propozycji, które ułatwią gotowanie i pozwolą czerpać przyjemność z codziennych posiłków.
Konsumenci mogą wybierać spośród aż siedmiu wariantów smakowych:
- Fix Spaghetti po bolońsku Kucharek
- Fix Kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym Kucharek
- Fix Kurczak w sosie serowym Kucharek
- Fix Do potraw chińskich Kucharek
- Fix Gulasz po węgiersku Kucharek
- Fix Garnek chłopski Kucharek
- Fix Zapiekanka makaronowa z szynką Kucharek
Nowa kategoria, znany ekspert
Rozszerzenie oferty marki Kucharek o fixy to naturalny krok w rozwoju marki, od lat kojarzonej ze smakiem i domową kuchnią. Po fixy sięgają konsumenci poszukujący prostych i sprawdzonych rozwiązań na ciepły, smaczny posiłek przyrządzony bez zbędnego wysiłku. To rozwiązanie nie tylko dla rodzin, ale także dla zabieganych singli, studentów czy seniorów.
– Fixy marki Kucharek to szybki sposób na smaczny obiad, a jednocześnie naturalne uzupełnienie naszej oferty. Dzięki nim gotowanie staje się łatwiejsze, przyjemniejsze i jeszcze bardziej różnorodne. Co więcej, fixy to jedna z najpopularniejszych kategorii w segmencie dań gotowych i dodatków instant, która zapewni dobrą rotację na półce sklepowej. – podkreśla Marta Klęka-Nowa, PR Manager.
Polska tradycja na opakowaniach
Fixy marki Kucharek wyróżniają się ciekawą szatą graficzną. Charakterystyczne biało-granatowe motywy bolesławieckiej ceramiki, znane już z komunikacji marki, tym razem pojawiły się na opakowaniach fixów. Budzą one pozytywne skojarzenia z polską tradycją, gościnnością i ciepłem rodzinnego domu, a sam produkt staje się częścią tej opowieści.
Nowa linia fixów to dowód, że Kucharek – od lat obecny w polskich kuchniach – potrafi łączyć tradycję z nowoczesnym podejściem do gotowania.
Wprowadzeniu towarzyszy wsparcie marketingowe obejmujące kampanię reklamową online (bannery, social media), w tym promocję w serwisie DoradcaSmaku.pl, reklamy w prasie, a także działania w punktach sprzedaży.